Uzay Üzerine

Uzay,bakılacak olursa bir sürü şeyler keşfedilmiş olan ama daha ne gibi bilinmeyen şeylerin sır gibi açığa çıkarılamamasından, baktığımızda bizi büyüleyen bir şeydir. Benim uzay merakım belkide 6-7 senedir var.Hep bir teleskobum olsun istedim. Böyle saatlerce gözlem yapabileceğim, araştırıp yeni şeyler öğrenebileceğim aslında almaya yakındım fakat yaşadığım yer şehirdi ve ışık kirliliği bu istediklerimi yapmamda büyük bir engel olacaktı. Bir gün mutlaka alacağım ve sessizliğe çekilip saatlerce araştırmalar yapıp, düşüncelere dalacağım. Bunun için insanların olmadığı sadece doğa ve benim baş başa kalabileceğimiz bir ortam... Günümüzde bile hala cevabı olmayan sorular olması ve benim o sorular üzerinde kafa yormam acayip bir tutku. Mesela Big Bang'ten önce ne vardı? Bir hiçlik miydi?Kanıtlanması zor olsada belki de zamanla, teknolojinin ilerlemesiyle cevabı bulanabilecek bir çok soru... Yaklaşık 1000-2000 yıl öncenin Homo Sapiens'i nerden bilebilirdi ki bu kadar gelişme görülebileceğini ve ozaman bilinmeyen şeylerin cevabı bulabileceğini...

Yorumlar

Popüler Yayınlar